Islam & Covid 19 Corsican | Pandemia Sveglia Mondu

Islam è Covid 19 Corsican Language Pandemia (Coronavirus) Sveglia Mondu

Islam è Covid 19 Corsican Language Pandemia coronavirus Sveglia Mondu

Islam and Covid 19 Corsican Language Pandemia (Coronavirus) Sveglia Mondu

"In nome di Allah u benefiziu u misericurdiosu"

"Più sapete di Allah Muhammad Islam, più li amate"

Richiesta: amparate studii di l'Islam da u vostru eruditu vicinu religiosu è solu espertu.

Caru lettore / spettatore: leghjite l'articulu cumpletu è spartitelu, se avete qualchì errore / errore di scrittura in questu post, per piacè informateci per mezu di cummentariu / modulu di cuntattu.

Islam è Covid 19 Corsican Language Pandemia coronavirus Sveglia Mondu:

Islam è Covid 19 Coronavirus Pandemia (svegliate u mondu). L'articulu hè destinatu à mette in luce e cause, a gestione, u trattamentu, a malattia di prutezzione.

"Se sente a nutizia di un focu di epidemia (pesta) in un certu locu, ùn entre micca in quellu locu: è se l'epidemia cade in un locu mentre site presente, ùn lasciate micca quellu locu per fughje da u epidemia." (Al-Boukari 6973)

Covid-19 hè una malattia causata da u coronavirus, secondu l'organizazione sanitaria mundiale. Hà toccu guasgi u mondu sanu è hà paralizatu a vita nurmale di guasi tutti.

I paesi è e nazioni, ancu quelli sviluppati, ùn anu mancu fattu trattà è gestisce in modu efficace sta pandemia. Stu breve documentu hè destinatu à mette in luce e cause, a gestione, u trattamentu è a prutezzione da sta malattia da una prospettiva islamica.

Cause di a Malatia:

Medicamente parlendu, ùn hè micca chjaru esattamente quantu contagiosu pò esse u coronavirus. Si pensa à sparghje per mezu di un cuntattu persunale strettu. Si pò ancu sparghje se una persona tocca una superficia cù u virus annantu è poi tocca a so bocca, u nasu o l'ochji.

Qualunque sia a ragione medica, hè vera chì u virus hè una creazione di Allah (Diu). Accade cù a so cunniscenza è a so permissione cum'è u Sacru Coranu (6:59) dice:

«È cun ellu sò e chjave di i tesori invisibili - nimu ùn li cunnosce chè Ellu; è sà ciò chì ci hè in terra è in mare, è ùn cade mancu una foglia ma a sà, nè un granu in a bughjura di a terra, nè nunda verde nè seccu ma (hè tuttu) in un libru chjaru ".

Avà, u virus pò esse una punizione per a disubbidienza di Allah o pò esse una prova da ellu per l'umanità. In i dui casi, Allah vole chì l'omi si voltinu versu ellu in u pentimentu (Tawbah), per crede in ellu, per adurà lu, è per piantà a curruzzione, l'uppressione è a persecuzione nantu à a terra. Hè esattamente ciò chì Allah dice in u Quran (30:41):

"U male (i peccati è a disubbidienza di Allah, ecc.) Hè apparsu nantu à a terra è u mare per via di ciò chì e mani di l'omi anu guadagnatu (per oppressione è gattivi azzioni, etc.), chì Allah li possa fà tastà una parte di ciò ch'elli anu fattu, per pudè vultà (pentendusi ad Allah, è supplicendu u so perdonu) ".

"Covid-19 hè avertimentu da Allah. Cum'è una pratica cumuna da a Sua parte (Sunnatullah), in u passatu, ogni volta chì hà mandatu un prufeta à qualsiasi populazione è chì a pupulazione u disubbidisce, hà mandatu varie calamità cum'è malatie cum'è avvertenze prima di a so distruzzione cumpleta per pudè ubbidì à u so prufeta (Quran) , 7: 94-95) ".

"U prufeta Maumettu (a pace sia cun ellu) hè l'ultimu di tutti i prufeti (a pace sia nantu à tutti). Hè u prufeta per l'umanità sana (Quran, 7: 158; 34:28). Pigliendu lezioni da u Quran, l'umanità deve cunsiderà u coronavirus cum'è un avvertimentu da Allah è sottumette di conseguenza à u messagiu chì u prufeta Maumettu hà purtatu, chì hè "Ùn ci hè Diu, ma Allah è Muhammad hè u so messageru (La Ilaha Illallah, Muhammadur Rasulullah)" . 

Gestione di a Malatia:

Cum'è sapemu, in seguitu di Covid-19, i medichi, esperti è scienziati ci anu cunsigliatu di mette in quarantena l'area chì hè affettata, chì richiede chì e persone di l'area interessata ùn devenu micca surtite è quelli di l'area micca ùn entre micca quì.

Tuttu u scopu hè di impedisce à e persone di l'area affettata di portà u virus al di là è di astene ancu quelli di l'area micca affettata da risicà si cù a malatia. In questu modu, u gradu è a misura di u dannu ponu esse minimizzati. Hè esattamente ciò chì u prufeta di l'umanità, Muhammad (a pace sia cun ellu), hà prescrittu più di 1400 anni fà. Ellu disse: 

Se sente a nutizia di un focu di epidemia (peste) in un certu locu, ùn entre micca in quellu locu: è se l'epidemia cade in un locu mentre site presente, ùn lasciate micca quellu locu per fughje da l'epidemia . " (Al-Boukari 6973)

In ubbidienza à stu cunsigliu, Umar bin Khattab (Allah sia felice cun ellu), u Secondu Califfu di l'Islam, hè vultatu da Sargh (un locu vicinu à a Siria) senza entrà in Siria postu chì ci hè stata a pesta (Al-Bukhari 6973).

Trattamentu di a Malatia:

Trattamentu Medicu: L'Islam approva è incuragisce u trattamentu medicu di e malatie. In un esempiu, i so cumpagni anu dumandatu à u prufeta (a pace sia nantu à ellu) se devenu piglià trattamentu medicu. À questu, ellu (a pace sia cun ellu) rispose:

Fate l'usu di u trattamentu medicu, perchè Allah ùn hà micca fattu una malattia senza nominà un rimediu per ella, eccettu una malattia, vale à dì a vechjaia ". (Abu Dawd 3855)

Di conseguenza, duvemu piglià cure mediche è cunsiglii dati da medici è altri esperti medichi.

Trattamentu Spirituale

Malatie è cure sò tramindui da Allah (Quran, 26:89). Dunque, fiancu à fiancu à u trattamentu medicu, duvemu dumandà à Allah di guarì per mezu di a preghera (Salah) è di a pazienza cum'è u Coranu (2: 153) ci dirige:

O voi chì avete cridutu, cercate aiutu per mezu di pacienza è preghiera. In verità, Allah hè cù u paziente ".

A persona malati deve leghje l 'urtimi dui capituli di u Quran (Sourate al-Falaq è Sourate al-Naas) è colpu più u corpu. A stu riguardu, a Mamma di i Credenti (a moglia di u prufeta), ʿĀishah (Allah sia cuntentu d'ella), narra chì "Durante a malatia fatale di u prufeta, hà abituatu à recità u muʿawwadhatain (Sūrah al-Falaq è Sūrah al-Nāas) è dopu soffia u so soffiu annantu à u so corpu. Quandu a so malatia hè stata aggravata, aghju recitatu ddi dui sūrahs è soffiu u mo soffiu nantu à ellu è li facia strufinà u so corpu cù a so propria manu per e so benedizioni "(Al-Bukhari 5735). Inoltre, duvemu fà carità postu chì facilita è elimina e difficultà (Quran, 92: 5-7).

Prutezzione da a Malatia:

Duvemu tene l'isolamentu da l'altri u più pussibule è pregà, in particulare l'ubligatoriu cinque volte Salah, è leghje a du'a seguente (supplicazione) à Allah:

Allahumma Inni A’udhu Bika Minal- Barasi Wal-Jununi Wal-Judhami, Min Sayy’il-Asqaam

Sensu: "O Allah, cercu rifugiu in Tè da a lebbra, a pazzia, l'elefantiasi è e malatie male" (Abu Dawud 1554).

Duvemu ancu leghje u Quran perchè Allah hà messu cure per ogni sorta di malatie (fisiche, mentali o spirituali) in u Quran (Quran, 17:82).

Per cunclude, duvemu piglià i mezi medichi è spirituali per u trattamentu è a prutezzione di Covid-19. Duvemu ramintà chì cum'è tutte l'altre creazioni, avemu bisognu di l'aiutu di Allah in ogni mumentu è situazione (Quran, 55:29).

Islam è Covid 19 Corsican Pandemia (Coronavirus) Sveglia Mondu

Appellu:

Grazie per avè lettu, essendu musulmanu hè necessariu diffusà u dettu di u prufeta (a pace sia cun ellu) à ognunu per chì serà ricumpensatu sia in stu mondu sia in a vita dopu.

Leghjite in Inglese: (Cliccate quì).

Islam & Covid 19 Corsican Language Pandemia (Coronavirus) Sveglia Mondu

Post a Comment

0 Comments