Islam & Covid 19 Galician | Pandemia Esperta Mundo

Islam e Covid 19 Galician Language Pandemia (Coronavirus) Esperta Mundo

Islam e Covid 19 Galician Language Pandemia Coronavirus Esperta Mundo

Islam & Covid 19 Galician Language Pandemia (Coronavirus) Esperta Mundo

Islam e Covid 19 Galician Language pandemia de coronavirus (mundo espertar). O artigo está destinado a dar luz sobre as causas, o manexo, o tratamento e a enfermidade de protección.

"No nome de Alá o benéfico o misericordioso"

"Canto máis sabes de Allah Muhammad Islam, máis os queres"

Solicitude: aprende estudos do Islam só do teu erudito e experto relixioso próximo.

Estimado lector | visor: lea o artigo completo e compárteo, se ten algún erro / erro de escritura nesta publicación, infórmenos a través do formulario de comentario / contacto.

Islam & Covid 19 Info Galician Language Pandemia (Coronavirus) Esperta Mundo:

"Se escoita a noticia dun brote de epidemia (peste) nun determinado lugar, non entre nese lugar e, se a epidemia cae nun lugar mentres está presente nel, non abandone ese lugar para fuxir do epidemia." (Al-Bukhari 6973)

O Covid-19 é unha enfermidade causada polo coronavirus, segundo a organización mundial da saúde. Afectou a case todo o mundo e paralizou a vida normal de case todos.

Os países e as nacións, incluso os desenvolvidos, fracasaron totalmente en tratar e xestionar con eficacia esta pandemia. Este pequeno artigo pretende dar luz sobre as causas, o manexo, o tratamento e a protección contra esta enfermidade desde unha perspectiva islámica.

Causas da enfermidade:

Médicamente falando, non está claro con exactitude o contaxioso que pode ser o coronavirus. Crese que se estende a través dun estreito contacto persoal. Tamén pode estenderse se unha persoa toca unha superficie co virus e despois toca a boca, o nariz ou os ollos.

Sexan cales sexan as razóns médicas, é certo que o virus é unha creación de Alá (Deus). Sucede co seu coñecemento e permiso como di o Sagrado Corán (6:59):

“E con El están as claves dos tesouros invisibles: ninguén os coñece máis que El; e sabe o que hai na terra e no mar, e non cae nin unha folla, pero sábeo, nin un gran na escuridade da terra, nin nada verde nin seco senón (todo) nun libro claro. ”

Agora, o virus pode ser un castigo pola desobediencia de Alá ou pode ser unha proba del para a humanidade. En calquera dos casos, Alá quere que os homes se dirixan a El en arrepentimento (Tawbah), que crean nel, que o adoren e que deteñan a corrupción, a opresión e a persecución na terra. Isto é exactamente o que Alá di no Corán (30:41):

"O mal (pecados e desobediencia de Alá, etc.) apareceu na terra e no mar por mor do que gañaron as mans dos homes (coa opresión e as malas accións, etc.), para que Deus lles faga probar unha parte do que eles fixérono, para que poidan volver (arrepentíndose a Alá e suplicando o seu perdón) ".

“Covid-19 está a avisar de Alá. Como práctica común pola súa parte (Sunnatullah), no pasado, sempre que enviaba un profeta a calquera poboación e esa poboación o desobedecía, enviou varias calamidades como enfermidades como advertencias antes da súa destrución completa para que puidesen obedecer ao seu profeta (Corán), 7: 94-95) ”.

"O profeta Mahoma (a paz con el) é o último de todos os profetas (a paz con todos eles). El é o profeta para toda a humanidade (Corán, 7: 158; 34:28). Tomando leccións do Corán, a humanidade debería considerar o coronavirus como unha advertencia de Alá e, en consecuencia, someterse á mensaxe que trouxo o profeta Mahoma, que é "Non hai Deus máis que Alá e Mahoma é o seu mensaxeiro (La Ilaha Illallah, Muhammadur Rasulullah)".

Xestión da enfermidade:

Como sabemos, a raíz do Covid-19, os médicos, expertos e científicos aconselláronnos poñer en corentena a zona afectada, o que require que as persoas da zona afectada non saian e as da zona non afectada non entrar alí.

Todo o propósito é impedir que as persoas da zona afectada leven o virus máis alá e tamén evitar que as persoas da zona afectada poidan arriscarse coa enfermidade. Deste xeito, pódese minimizar o grao e a extensión do dano. Isto é exactamente o que o profeta da humanidade, Mahoma (a paz con el), prescribiu hai máis de 1400 anos. El dixo:

Se escoitas as noticias dun brote de epidemia (peste) nun determinado lugar, non entre nese lugar e se a epidemia cae nun lugar mentres esteas presente nel, non saia dese lugar para escapar da epidemia . (Al-Bukhari 6973)

En obediencia a este consello, Umar bin Khattab (Alá estea satisfeito con el), o segundo califa do Islam, regresou de Sargh (un lugar preto de Siria) sen entrar en Siria xa que estalou a peste (Al-Bukhari 6973).

Tratamento da enfermidade:

Tratamento médico: o Islam aproba e alenta o tratamento médico de enfermidades. Nun exemplo, os seus compañeiros preguntáronlle ao profeta (a paz estea con el) se deberían recibir tratamento médico. Nisto (a paz con el) respondeu:

Faga uso do tratamento médico, porque Alá non causou unha enfermidade sen nomear un remedio para ela, a excepción dunha enfermidade, a vellez. (Abu Dawd 3855)

En consecuencia, debemos recibir tratamento médico e consellos dados por médicos e outros expertos médicos.

Tratamento espiritual:

As enfermidades e as curas son de Alá (Corán, 26:89). Polo tanto, lado a lado do tratamento médico, debemos pedirlle a Alá a curación mediante a oración (Salah) e a paciencia como nos indica o Corán (2: 153):

Oh ti que criches, busca axuda mediante a paciencia e a oración. De feito, Alá está co paciente.

A persoa enferma debería ler os dous últimos capítulos do Corán (Surah al-Falaq e Surah al-Naas) e soprar sobre o corpo. A este respecto, a Nai dos Crentes (a muller do Profeta), ʿĀishah (Alá estea satisfeito con ela), narra que “Durante a fatal enfermidade do Profeta, adoitaba recitar o muʿawwadhatain (Sūrah al-Falaq e Sūrah al-Nāas) e despois soprar a respiración sobre o corpo. Cando a súa enfermidade se agravou, eu recitaba eses dous sūrahs e botáballe a respiración e facíalle fregar o corpo coa súa propia man polas súas bendicións "(Al-Bukhari 5735). Ademais, debemos facer caridade xa que facilita e elimina dificultades (Corán, 92: 5-7).

Protección contra a enfermidade:

Deberiamos manter o illamento dos demais o máis posible e rezar, especialmente o obrigatorio cinco veces Salah, e lerlle o seguinte (súplica) a Alá:

Allahumma Inni A’udhu Bika Minal- Barasi Wal-Jununi Wal-Judhami, Min Sayy’il-Asqaam

Significado: "Oh Allah, busco refuxio en ti contra a lepra, a tolemia, a elefantíase e as enfermidades malignas" (Abu Dawud 1554).

Tamén deberiamos ler o Corán porque Alá puxo curas para todo tipo de enfermidades (físicas, mentais ou espirituais) no Corán (Corán, 17:82).

Para concluír, debemos tomar os medios médicos e espirituais para o tratamento e protección do Covid-19. Debemos lembrar que, como todas as outras creacións, necesitamos a axuda de Alá en cada momento e situación (Corán, 55:29).

Islam and Covid 19 Galician Language Pandemia (Coronavirus) Esperta Mundo

Recurso:

Grazas por ler, sendo musulmán é necesario difundir a todos e cada un o dito do profeta (a paz con el) polo que será recompensado neste mundo e na vida máis adiante.

Ler en inglés: (Prema aquí).

Islam and Covid 19 Info Galician Language Pandemia (Coronavirus) Esperta Mundo

Post a Comment

0 Comments