Jannat Dozakh Urdu - جنت کا تحفہ اور لذت - جہنمی کی اذیت اور عذاب کیا ہی

جنت کا تحفہ اور لذت - جہنمی کی اذیت اور عذاب کیا ہی

جنت تحفے سے لطف اندوز ہونے والے کیا ہیں - جہنم عذاب اذیت دیتا ہے

 "آپ اللہ محمد اسلام کے بارے میں جتنا زیادہ جانتے ہو ، آپ ان سے زیادہ پیار کرتے ہو"

جنت کا تحفہ اور لذت - جہنمی کی اذیت اور عذاب کیا ہی

درخواست: اپنے نزدیکی دینی عالم اور ماہر سے ہی اسلام کی تعلیم حاصل کریں۔

نیچے عنوانات بھی پڑھیں اور شیئر کریں

اللہ ، انبیاء ، اسلام ، مسلمان ، کفر شرک ، قرآن ، رمضان روزہ، نبی حیات ، فرشتوں ، جنت سے لطف اندوز اور جہنمی اذیتیں ، معجزے ، اسلام کے بارے میں غلط فہمیاں ، کائنات ، حجاب ، اللہ سے محبت ،محمد سے محبت اور جنت کا سب سے بڑا لطف

جنت تحفے سے لطف اندوز ہونے والے کیا ہیں؟

جنت بھی تیار کی گئی ہے جو آرام اور لطف اندوز ہونے کی جگہ ہے اور وہاں ہر طرح کی راحتیں مہیا کی جائیں گی جو اللہ پاک کے فضل و کرم سے متقی لوگوں کو تقویٰ کے لئے مہیا کی جائیں گی۔

جنت اور اس کے رہنے والے کبھی تباہ نہیں ہوں گے۔ جنت میں رہنے والوں کو کسی قسم کی پریشانی ، پریشانی یا تکالیف کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا جبکہ (ان کے نیک اعمال کی وجہ سے) وہ خوش ہوں گے۔

جنت میں بڑی نعمتیں جنت والوں کیلئے اللہ کے نزدیک ہوں گی۔ اس کے مقابلے میں دیگر تمام احسانات کچھ بھی نہیں ہوں گے۔

جہنمی اذیتیں کیا ہیں؟

جہنم بھی تیار کیا گیا ہے جس میں آگ ، سانپ ، بچھو ، طوق کی زنجیریں اور طرح طرح کے اذیتیں اور اذیتیں دستیاب ہیں جو گناہگار افراد کو ان کے اعمال کے بدلے دیئے جائیں گے۔

جہنم اور اہل جہنم کبھی برباد نہیں ہوں گے اس کا مطلب ہے کہ وہ لوگ جو کافر ہیں اور جو اللہ کے ساتھ کسی چیز کو شریک ٹھہراتے ہیں وہ ہمیشہ جہنم میں رہیں گے۔ وہ کبھی نہیں مریں گے تاکہ موت (کیونکہ موت بھی ختم ہوجائے گی کیونکہ اسے بکرے کی شکل میں لا کر قتل کیا جائے گا۔) ان کو عذابوں سے پاک کرسکتا ہے۔

بعض مومنین (مسلمان) جنہوں نے گناہ کیے ہیں وہ بھی جہنم میں داخل ہوں گے لیکن وہ ہمیشہ ہمیشہ کے لئے نہیں رہیں گے اور جن لوگوں کو ایمن (عقیدہ) کا تھوڑا سا حصہ ہے (اگرچہ انہوں نے بڑے گناہ کیا ہے) کے بعد انہیں دوزخ سے نکال دیا جائے گا۔ ان کے گناہوں کی حد تک عذاب کا سامنا کرنا پڑتا ہے یا حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے ثالثی سے یا صرف اللہ رب العزت کی رحمت سے وہ جنتوں میں داخل ہوں گے۔

انگریزی میں پڑھیں (یہاں کلک کریں) (یہاں کلک کریں)

اپیل

پڑھنے کے لئے آپ کا شکریہ ، مسلمان ہونے کے ناطے رسول اکرم (ص) کا ارشاد ہر ایک تک پھیلانا ضروری ہے جس کا بدلہ دنیا اور آخرت دونوں میں ملے گا۔

Post a Comment

0 Comments